Χρειάζεστε βοήθεια?

Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων

Μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές χωρίς τη συγκατάθεση του πελάτη;




Όχι, δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές χωρίς να έχετε λάβει προηγουμένως τη συγκατάθεση του πελάτη σας. Μόλις ο πελάτης σάς δώσει πρόσβαση στο σύστημα για την πραγματοποίηση των αλλαγών, οι αλλαγές που θα γίνουν θα αποθηκευτούν και θα σταλούν στον πελάτη σας όταν θα έχει ολοκληρωθεί η παρέμβαση.

Βρήκατε χρήσιμες τις πληροφορίες;
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας!