Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Έξυπνο σπίτι
- Smart hubs Somfy & εφαρμογή TaHoma
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Γιατί το TaHoma Switch δεν αναβοσβήνει μπλε στην αρχή της διαδικασίας εγκατάστασης;
Γιατί το TaHoma Switch δεν εντοπίζεται κατά την εγκατάσταση ή δεν συνδέεται σε δίκτυο Wi-Fi;
Τι πρέπει να κάνω εάν εμφανίσω μπλε οθόνη στην οθόνη του θυροτηλεφώνου βίντεο με τη μονάδα συνδεσιμότητας;
Δεν βρίσκω ένα TaHoma πελάτη στη λίστα μου, τι να κάνω;
Δεν μπορώ να σκανάρω τον κωδικό QR του TaHoma, τι να κάνω;
Τι μπορώ να κάνω ως επαγγελματίας εάν το TaHoma TaHoma DIN - Rail που διαμορφώνω δεν είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο;
Δεν μπορώ να συνδέσω το TaHoma στο διαδίκτυο, τι να κάνω;
Αποθήκευσα ένα TaHoma, στη συνέχεια ο πελάτης το ενεργοποίησε αλλά δεν το βρίσκω στη λίστα μου.
Δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο στον χώρο εγκατάστασης ή στο σπίτι του πελάτη μου, μπορώ παρόλα αυτά να ξεκινήσω τη λειτουργία;