Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Θέρμανση & φωτισμός
- Θέρμανση
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Τι πρέπει να κάνω εάν ο θερμοστάτης δεν ενεργοποιείται όταν τοποθετώ τις μπαταρίες;
Ακόμη και αν η εφαρμογή έχει ρυθμιστεί σωστά, το σύστημα θέρμανσης δεν αντιδρά στις εντολές που αποστέλλονται από τον θερμοστάτη Somfy.
Έχω πρόβλημα σύνδεσης μεταξύ του έξυπνου θερμοστάτη μου και της γέφυρας διαδικτύου.
Πρόβλημα εγκατάστασης ραδιοδέκτη : όταν πατάω το κουμπί "Prog" στο θερμοστάτη, οι λυχνίες LED δεν αναβοσβήνουν.
Έχω πρόβλημα σύνδεσης μεταξύ του έξυπνου θερμοστάτη μου και του δέκτη μου.
Η λυχνία LED στη γέφυρα διαδικτύου γίνεται σταθερά πράσινη, αλλά η εφαρμογή για κινητά με ενημερώνει ότι η εγκατάσταση δεν ήταν επιτυχής.
Όταν προσπαθώ να επιλέξω το δίκτυο wifi της γέφυρας, δεν έχω ένα δίκτυο SSID με το όνομα "Gateway_XXXX".
Γιατί δεν ανάβει η θερμοστατική βαλβίδα όταν αφαιρώ την καρτέλα του προϊόντος;
Πώς πρέπει να επιλέξω τον κατάλληλο προσαρμογέα για τη θερμοστατική βαλβίδα μου μεταξύ των παρεχόμενων;
Η σύζευξη μεταξύ του κουτιού TaHoma® και της θερμοστατικής βαλβίδας Somfy io απέτυχε. Τι πρέπει να κάνω;