Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Γενικές υπηρεσίες
- Ο λογαριασμός μου
- Δημιουργία & διαχείριση λογαριασμού
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Δημιουργία & διαχείριση λογαριασμού
Η διαδικασία αποθήκευσης μιας συσκευής Tahoma έχει αλλάξει, δεν εισάγουμε πλέον την ηλεκτρονική διεύθυνση του πελάτη;
Πώς μπορώ να διαγράψω μια εγκατάσταση πελάτη από τη λίστα μου;
Θα ήθελα να δημιουργήσω δυνατότητα πρόσβασης και για άλλα άτομα της εταιρείας μου, πώς γίνεται;
Δεν έχω πρόσβαση στον ιστότοπο Somfypro, θα μπορούσα να μπω στην εφαρμογή;
Οι υπο-λογαριασμοί έχουν την ίδια μορφή με τον κύριο λογαριασμό;