Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Έξυπνο σπίτι
- Smart hubs Somfy & εφαρμογή TaHoma
- Λειτουργικότητα
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Λειτουργικότητα
Τι είναι το σενάριο "Διακοπές" και πώς να το ρυθμίσετε στο TaHoma ;
Πώς αναγνωρίζετε μια έκδοση TaHoma DIN - Rail;
Τι είναι οι προκαθορισμένες σκηνές "Ειδοποίηση αερισμού" και "Έξυπνος αερισμός" στο TaHoma;
Τι συμβαίνει στα προϊόντα μου όταν μεταβαίνω από το TaHoma Classic στην εφαρμογή TaHoma by Somfy;
Τι συμβαίνει στα σενάρια, τις έξυπνες λειτουργίες και τα χρονοδιαγράμματά μου όταν μεταβαίνω στο TaHoma by Somfy;
Μπορεί η αντηλιακή προστασία Amy® να μετατραπεί σε συνδεδεμένο περιβάλλον με το TaHoma®;
Ποια είναι η σημασία των χρωμάτων LED που εμφανίζονται στο TaHoma DIN-Rail V2;
Τι συμβαίνει στους ορόφους μου όταν αλλάζω από TaHoma classic σε TaHoma by Somfy;
Είναι δυνατή η θέση σε λειτουργία του συστήματος Zigbee χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω της εφαρμογής Tahoma Pro;
Ποιες είναι οι διαθέσιμες λειτουργίες με τα προϊόντα των συνεργαζόμενων κατασκευαστών;