Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Έξυπνο σπίτι
- Smart hubs Somfy & εφαρμογή TaHoma
- Χρήση
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Χρήση
Τι μπορώ να κάνω με τα κουμπιά "Prog"& "Reset" που βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του TaHoma για ράγα DIN ;
Πώς λειτουργεί η εγκατάστασή μου σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης στο διαδίκτυο;
Μπορώ να δω τα προϊόντα που έχουν προστεθεί από τον πελάτη μου μετά την αρχική εγκατάσταση;
Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτό το σύστημα;
Έχω ήδη ενεργοποιήσει πολλές συσκευές αλλά μέσω του ιστότοπου Somfy-connect. Θα εμφανίζονται και αυτές οι συσκευές;
Μπορώ να έχω πρόσβαση στις λεπτομέρειες της συνδεδεμένης εγκατάστασης του πελάτη μου χωρίς τη συγκατάθεσή του;
Μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτό το σύστημα από το smartphone ή το tablet μου;
Έχω ήδη αποθηκεύσει πολλές συσκευές μέσω του Somfy Pro. Οι συσκευές αυτές θα εμφανιστούν αυτόματα στο σύστημα;
Αν χρησιμοποιήσω δέκτη io-homecontrol, θα μπορώ να παρακολουθώ όλα τα ενσύρματα προϊόντα;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή αν δεν έχω πρόσβαση στην κινητή τηλεφωνία ή στο διαδίκτυο;